DVD Susan Garret
4 participantes
:: Outros Temas
Página 1 de 1
DVD Susan Garret
Pessoal alguem esta interessado em comprar ?
CUSTA 69,95$ - RONDA OS 53 EUR ( MAIS ENVIO )
2x2 Weave Training 2-DVD Set
Say Yes! Dog Training
Subtitle: 12 Poles in 12 Days
Author: Susan Garrett
Format: DVD, 2 discs, NTSC format
Bonus Materials: 15-page workbook in PDF format
Running Time: 2 hours, 15 minutes
Release Date: 2008
Susan Garrett's revolutionary 2x2 weave training method takes a skill that handlers often struggle with for months, and turns it into one that can be trained in just weeks! This 2-disc DVD set allows you to witness not only how easily Susan trained her own young dog to weave from start to finish, but also how she worked through the 2x2 process with a "borrowed" dog she had never worked with before. This instructional format allows you to witness both the possibilities of amazing weave poles in a matter of days as well as how to work through the normal challenges you may encounter while training your dog using the 2x2 method. Step-by-step instruction and methodically laid-out demos will show you not only what to do when things go wrong, but also how to push your dog when things go well.
Included on Disc 2 are advanced weave drills that will challenge the understanding of even the most experienced agility dog as well as a 15-page workbook in PDF format.
Regardless of whether you are a novice agility enthusiast just starting out in the sport or a seasoned professional giving seminars yourself, this DVD set will forever change your approach to weave pole training.
About the Author
Every dog Susan Garrett has owned has become a national agility champion. In total her dogs have won two World Championships and 18 National Championships (11 in the United States and 7 in Canada) at 6 different jump heights (8", 12", 16", 22", 24", and 26"). Her
innovative approach to training has earned her worldwide recognition as a leading educator of dog trainers.
CUSTA 69,95$ - RONDA OS 53 EUR ( MAIS ENVIO )
2x2 Weave Training 2-DVD Set
Say Yes! Dog Training
Subtitle: 12 Poles in 12 Days
Author: Susan Garrett
Format: DVD, 2 discs, NTSC format
Bonus Materials: 15-page workbook in PDF format
Running Time: 2 hours, 15 minutes
Release Date: 2008
Susan Garrett's revolutionary 2x2 weave training method takes a skill that handlers often struggle with for months, and turns it into one that can be trained in just weeks! This 2-disc DVD set allows you to witness not only how easily Susan trained her own young dog to weave from start to finish, but also how she worked through the 2x2 process with a "borrowed" dog she had never worked with before. This instructional format allows you to witness both the possibilities of amazing weave poles in a matter of days as well as how to work through the normal challenges you may encounter while training your dog using the 2x2 method. Step-by-step instruction and methodically laid-out demos will show you not only what to do when things go wrong, but also how to push your dog when things go well.
Included on Disc 2 are advanced weave drills that will challenge the understanding of even the most experienced agility dog as well as a 15-page workbook in PDF format.
Regardless of whether you are a novice agility enthusiast just starting out in the sport or a seasoned professional giving seminars yourself, this DVD set will forever change your approach to weave pole training.
About the Author
Every dog Susan Garrett has owned has become a national agility champion. In total her dogs have won two World Championships and 18 National Championships (11 in the United States and 7 in Canada) at 6 different jump heights (8", 12", 16", 22", 24", and 26"). Her
innovative approach to training has earned her worldwide recognition as a leading educator of dog trainers.
Re: DVD Susan Garret
não sei
vou tentar achar esses videos na europa
Se houvesse um grupo de pessoas que estivesse interessado em comprar estes videos, podiamos fazer uma bela biblioteca !!!
pessoal alguem quer entrar ??
10 pessoas - 5 eur mês !!!!!!
vou tentar achar esses videos na europa
Se houvesse um grupo de pessoas que estivesse interessado em comprar estes videos, podiamos fazer uma bela biblioteca !!!
pessoal alguem quer entrar ??
10 pessoas - 5 eur mês !!!!!!
Ola a todos
Esse que estao a falar penso que so sai em janeiro
Eu comprei o anterior a esse "SUCCESS WITH ONE JUMP DVD SET" e gostei bastante mas o unico sitio que arranjei para o comprar foi na Dogwise
http://www.dogwise.com/itemdetails.cfm?ID=DTA268
Se me permitirem alinho com voçes na compra entre todos do que vai sair agora
cpts
Esse que estao a falar penso que so sai em janeiro
Eu comprei o anterior a esse "SUCCESS WITH ONE JUMP DVD SET" e gostei bastante mas o unico sitio que arranjei para o comprar foi na Dogwise
http://www.dogwise.com/itemdetails.cfm?ID=DTA268
Se me permitirem alinho com voçes na compra entre todos do que vai sair agora
cpts
Boa Nuno, acabaste de ficar encarregado do proximo dvd
Tambem existe na Clean Run
João, entras ??
Pessoal , quem quer entrar ?? , ja somos 3 .
Tambem existe na Clean Run
João, entras ??
Pessoal , quem quer entrar ?? , ja somos 3 .
http://www.clickerdogs.com/2x2_weave_training.htm
2x2 Weave Pole Training DVD
Susan Garrett’s 2x2 Weave Pole Training, 12 Poles in 12 Days (DVD)
Alguem quer pessoal ?
fica em 53 eur ( com envio )
na Clean run so sai em janeiro
2x2 Weave Pole Training DVD
Susan Garrett’s 2x2 Weave Pole Training, 12 Poles in 12 Days (DVD)
Alguem quer pessoal ?
fica em 53 eur ( com envio )
na Clean run so sai em janeiro
larguem os doces e digam qualquer coisa
João ??
mais alguem ???
( bem parece que estou na feira !!! ) poxa
se encomendar os 2 dvds , este e o do Jumping talvez as despesas fiquem mais baratas ... so vendo
João ??
mais alguem ???
( bem parece que estou na feira !!! ) poxa
se encomendar os 2 dvds , este e o do Jumping talvez as despesas fiquem mais baratas ... so vendo
pessoal
ja me cobraram 59,65 eur pelo 2x2 Weave Pole Training DVD
somos 3 ... fica em conta
Nuno , mando pelo correio
João , leva na prova do Porto
agora vamos ver quando chega
ja me cobraram 59,65 eur pelo 2x2 Weave Pole Training DVD
somos 3 ... fica em conta
Nuno , mando pelo correio
João , leva na prova do Porto
agora vamos ver quando chega
Hugo eu e o Nuno já temos o do 1 jump da mesma autora... já sei que falaste com o Nuno acerca disso.
Mal posso esperar para ver esse dos weaves....
Cpts
Mal posso esperar para ver esse dos weaves....
Cpts
Sim ja falei com o Nuno sobre isso e muito obrigado
o da weaves vem a caminho
eu sei mais ou menos a tecnica , por ja vi alguns videos, e julgo que uma pessoa em Portugal usa essa tecnica
o da weaves vem a caminho
eu sei mais ou menos a tecnica , por ja vi alguns videos, e julgo que uma pessoa em Portugal usa essa tecnica
aquela entrada ao slalom com o tunel mesmo por tras ...minha nossa
o que me impressiona mesmo é ser feito em 12 dias !!! mesmo que seja em 1 mês !!!
o treino de slalom demora imenso tempo , especialmente para pessoas que não treinam diariamente
mas julgo com este metodo podes treinar num jardim perto de ti
o que me impressiona mesmo é ser feito em 12 dias !!! mesmo que seja em 1 mês !!!
o treino de slalom demora imenso tempo , especialmente para pessoas que não treinam diariamente
mas julgo com este metodo podes treinar num jardim perto de ti
no meu caso vai ter que ser, que eu infelizmente não tenho espaço próprio ( a sacana da lotaria não teima em sair)
Mas com força de vontade tudo se consegue e eu e o Nuno já temos alguns locais onde vamos praticar o Agility em mente...
Mas com força de vontade tudo se consegue e eu e o Nuno já temos alguns locais onde vamos praticar o Agility em mente...
:: Outros Temas
Página 1 de 1
Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos
|
|